תפסת תנומה קצרה באמצע היום (כן, נניח שהצלחת לגרום לילדים לפרגן לך אחת כזאת) או בדיוק התעוררת משנת הלילה - אבל את עדיין עייפה. גם קפה חזק ומים קרים על הפנים לא עוזרים ואת נאלצת להעביר את השעות הבאות מותשת וסחוטה.

למה זה קורה? שינה טובה ואיכותית קשורה בקשר הדוק למוח רגוע. עייפות תמידית עשויה להיגרם בשל העובדה שאת לא יודעת לנוח. ובמילים אחרות: המוח שלך לא רגוע.

כדי להבטיח שהמוח שלך רגוע ומוכן למנוחה, עלייך להפחית ממנו לחץ לגבי אירועים, משימות וסיטואציות או אתגרים שהוא אמור להתמודד איתם. אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת, היא ניהול רשימה מסודרת של הדברים שעשית והדברים שצריכים להתבצע, כיצד את עומדת לבצע אותם או להתמודד איתם וזמנים משוערים לכל משימה שאת צריכה למלא.

הרשימה הזו תגרום למוח לסמן לעצמו שהדברים המטרידים כבר בחצי הדרך לפתרון והסטרס יפחת באופן מיידי.

זה אולי נשמע כמו טרחה, אבל חמש הדקות בהן תעדכני את הרשימה הזו בסוף כל יום או לפני מנוחה באמצע היום - יעשו את ההבדל ויבטיחו לך שינה טובה ומועילה.