לכל מעצב על בימינו ישנו לוגו המורכב מהאות/יות הראשונה/ות של שם המותג שיצר, המככב על פריטים רבים שהוא משיק. יש לגוצ'י, לדולצ'ה וגבאנה, למייקל קורס, ויש, כמובן, ללואי ויטון - הפופולרי ביותר, אותו אתן לבטח מכירות, מתנוסס בעיקר על תיקים וארנקים, שבתוספת לראשי התיבות של שם המותג ישנו מין עיטור של פרחים, בגווני אדמה.

כל פאשניסטה המכבדת את עצמה דואגת לעדכן את מלתחתה בתיק אחד, לכל הפחות: מקורי - אם נתמזל מזלה, או חיקוי - במקרה הפחות טוב (ובואו נודה על האמת, לרובנו אין תקציב מספק לרכישת פריטים של מעצבי על), עם ההדפס של תיק המותג. 

גם לפנדי - מותג איטלקי, חדשני ורענן, שהוקם על ידי אדל ואדוארדו פנדי בשנת 1925 ברומא וכיום מנוהל על ידי קרל לגרפלד - המעצב המחונן של בית האופנה שאנל, ישנו סמליל עם כפילות של האות F, (היש יותר מגלומני מזה?!) מוטבע על קו מוצרים שפיתח, בצבעים שונים אך בעיקר בצבעי חום וקאמל, וגם לו יש עיטור פרחוני המזוהה עימו - עובדות הגורמות לנו להזכר מי עשה זאת קודם.

מלכתחילה, לא נצפה פה חידוש או להיט, אך הפלא ופלא, מוצרי המותג עם הסמל המוטבע עליהם הפכו לרבי מכר, זאת תודות לאחותה הצעירה של אשת העסקים קים קרדשיאן, קיילי ג׳נר, שרכשה עגלה בסגנון זה לביתה הקטנה שאך נולדה, בסכום דמיוני של ארבעים וחמישה (!!!) אלף שקלים!

קבלו בהרבה כבוד את המקור, אם בכלל אפשרי לכנות אותו כך:

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock
הגדלה
צילום: מתןך חשבון האינסטגרם de_yeg_style@
צילום: מתןך חשבון האינסטגרם de_yeg_style@

ואת ה"חיקוי". תחליטו בעצמכן האם יש דברים בגו:

צילום: Shutterstock
צילום: Shutterstock